miradem
Üye
Ben MirAdem, Bu mesajı yıldızlar arasında saklanan ve hayatta kalan tüm oyunculara gönderiyorum. Biz burdayız ve sizi bekliyoruz. 
Klanlar oyunundan sonra 2014de başladığımız ve bir kaç yıl ara verdiğimiz, TW2 tekrar kendini özletti ve oynamak istedim. Eskilerden girip bakan hala hayatta olan varsa 106.Burghausen yeni açıldı.
Pek oyuncu kalmamış, düşman yada dost olarak bu servera başlamanızı rica ediyorum.
Klanlar oyunundan sonra 2014de başladığımız ve bir kaç yıl ara verdiğimiz, TW2 tekrar kendini özletti ve oynamak istedim. Eskilerden girip bakan hala hayatta olan varsa 106.Burghausen yeni açıldı.
Pek oyuncu kalmamış, düşman yada dost olarak bu servera başlamanızı rica ediyorum.